Aktualności

Dwie kampanie #CosDoNichMam i Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów dały Rak’n’Rollowi podium w rankingu Effie Index 2020, najważniejszego na świecie konkursu komunikacji marketingowej. W jubileuszowej, 10 edycji Effie Index 2020 zajęliśmy drugie miejsce wśród najbardziej efektywnych marek oraz trzecie wśród najbardziej efektywnych marketerów w Polsce. Zostaliśmy docenieni za nieoczywiste sposoby mówienia o raku i skuteczność działań.

Rozpiera nas duma i wielka wdzięczność dla twórców tego sukcesu – ludzi i firm, którzy pro bono stworzyli i prowadzili z nami kampanie #CosDoNichMam i Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów. Dziękujemy z głębi serca!

Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów:
Adam Sierociński, Antoni M. Kamiński, Mateusz Cukierski, Katarzyna Szewczyk, Rafał Ryś, Nathan Santos, Adrianna Morze, Jakub Kajetan Szulczewski, Ewelina Szmitkowska, Pola Langowska, Malgorzata Idzikowska-Trzeciak, Aleksandra Arendarska, Michał Rębisz,
GREY WORLDWIDE WARSZAWA SP Z O O, Inne Beczki, MediaCom Warszawa, Cohn & Wolfe, SHOOTME visual artists, Lettly, indaHash, Wołowski & Partners Studio

Coś do nich mam:
Inez Kujda, Gosia Nierodzińska, Ewa Grzech, Aleksandra Cicha, Maciek Waligóra, Marcin Trzepla, Aleksander Kalisz, Katarzyna Szczęsna, Aga Byczot, Magda Oleś, Helena Korniejew, Hanna Waśko, Mateusz Wyszyński,
DDB Warszawa, Avon Cosmetics Polska Sp. z o.o., Facebook Creative Shop, Moodage.co, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks Warszawa Sp. z o.o., SHOOTME visual artists, Studio Televisor, Warner Music Poland Sp. z o.o., Kayax Production & Publishing, Garden of Words

Nie ma Rak’n’Rolla bez Was <3

***

Nie ma Rak’n’Rolla bez procentów
Jak wyróżnić Fundację Rak’n’Roll wśród ponad 8 tys. innych organizacji, zabiegających o 1% podatku? Jak odwrócić spadek wysokości pozyskiwanych środków pomimo zmniejszonego budżetu? Wychodząc poza konwencję reklam 1% i przesuwając moment wyboru OPP na wcześniej niż wypełnianie deklaracji PIT. Razem z browarem Inne Beczki stworzono pierwsze bezalkoholowe piwo kraftowe nazwane numerem KRS Fundacji, podkreślając, że nie ma Rak’n’Rolla bez procentów. Zaskakiwano odbiorców, że chodzi o inne procenty niż myślą: o 1% podatku na rzecz Fundacji. Dwucyfrowy wzrost przekazywanych środków i przekroczony milion złotych potwierdzają, że właściwe procenty mają wielką moc.

Coś do nich mam
#CośDoNichMam to pierwsza kampania dotycząca profilaktyki nowotworowej, która nie mówiąc nic o raku zachęciła 423 tys. kobiet do zbadania piersi. Zamiast nieskutecznego straszenia chorobą postawiliśmy na pozytywny przekaz, przedstawiający USG jako część kobiecej rutyny dbania o siebie. Dzięki zmianie narracji nie tylko zyskaliśmy zainteresowanie mediów, ale przede wszystkim zwiększyliśmy świadomość kobiet nt. konieczności regularnego badania piersi.

al. Wilanowska 313A
02-665 Warszawa
22 841 27 47
biuro@raknroll.pl
/FundacjaRaknRoll
Rak'n'Roll @ Facebook
Rak'n'Roll @ Instagram
Rak'n'Roll @ Twitter
Rak'n'Roll @ Open FM